2017. ápr 23.

27-30/2016 - Július

írta: Afrikaland
27-30/2016 - Július

André csak forgatja a szemét, vigyorog meg mondja, hogy neki bizony ez az 1 hónap bőven elég volt legalább egy évre előre, szóval neki nem, de nekem igenis hiányzik Hannetjie. Nagyon jó, hogy itt volt, Mirával lehetett, velünk töltötte az időt, és sajnálom, hogy hazament. 

Persze hiába voltunk többet az ittléte alatt szabadságon, nem sokat pihentünk, így júliusra maradt az előző két hónap kipihenése. Szorgalmasan jártunk hát Kulcsra, minden hétvégét ott voltunk, mindenki nagy örömére. Sőt, volt, hogy már pénteken lementünk, csak hogy ott aludhassunk, annyira nyugalmas és békés ott minden. Ruha kifutotta a szuszt is magából, Mira sokat bámulta a leveleket és mindent ami mozgott és jókedvűen kacagott nekik, vizsgálódott, forgolódott, délutánonként és éjszakánként pedig jó nagyokat aludt. André kedvére grillezett, nyírta a füvet és szöszmötölt a kertben, én pedig tettem a dolgom, élveztem a friss levegőt meg a csodásan nyugodt környezetet és próbáltam aludni amikor Mira is szundizott. 

Hatalmas áttörés történt Mira táplálkozásában, mert ha apránként is, és nem mindig, és csak mini mennyiségben, de végre végre elfogadta a neki főzött/adott/nyújtott/kitett táplálékot. El sem tudom mondani, mekkora megkönnyebbülés, hogy nemcsak bejut a szájába abból amit neki készítek, hanem bent is marad, sőt, lenyeli és kér még belőle! Sikerélmény a köbön :) Tudtam én, hogy egyszer eljön ez a pillanat, csak türelmesen ki kell várni és nincs miért aggódnom, az érettségin már nem kell majd beosonni a suliba sutyiba megszoptatni.

Persze, hogy ne érezzem magam annyira jól a bőrömben, többen is hónapok óta folyamatosan kongatták a vészharangot, hogy jujjujjuj mi lesz itt, hogy fog így bölcsibe menni, meg egyáltalán felnőni a gyerek, csináljak már valamit (azt persze nem mondták, hogy mit, amikor meg mondtam, hogy jó akkor gyere, etesd meg, az ugyanúgy kudarcba fullad :D ) mert a gyerek már 5/6/7/8 hónapos és még csak anyatejet kap, ez katasztrófa és világvége, rögvest mindkettő egyszerre!

Mivel ilyen későn kezdte az evészetet, úgy döntöttünk, hogy nem csak püréset hanem rögtön szilárdat is adunk Mirának. Hagytam, hadd csócsáljon almát, barackot, puha gyümölcsöket, darabos főtt zöldséget, amik nem ártanak neki. Persze azért nagyrészt még az anyatej volt a fő sláger, másodsorban jöttek a különféle pürésített ételek, de ha már 4 foga van, miért ne használjuk őket is? 

A munka köszönöm szépen még mindig jól megy, sok van belőle és hiába haladok/haladunk előre, valahogy nem lesz kevesebb. Mint a mesebeli sárkány, levágod a fejét és rögtön kettő lesz helyette. A hónap közepén kihirdettetett az új szervezeti felépítés. Jó ötlet az új struktúra, hosszútávon szerintem beválik (bevált), de ahhoz előbb még kell két új tag, hogy rendesen szétoszthassuk a munkát és mindenki az új profiljának megfelelő dolgokat végezhesse. 

Addig is, nem ezerrel hanem sajnos inkább csillióval száguld a káosz... mínusz 2 fővel, a csapat szempontjából mínusz 2,5 fővel, mert en csak 4 órában vagyok, egy régebbi projekt igáját húzzuk még mindig, ami, ha finoman fogalmazhatok, nem volt túl sikeresen előkészítve, visszaút meg nincs belőle, úgyhogy ahelyett, hogy bármi egyebet mondanék még, beszéljen helyettem a lenti kép. Igen találó :) 

707b53d63097a5169a9d8b5725a1749c.png

Szólj hozzá

havi Magyarország 27-30/2016