2014. jan 08.

Bingelela & Bergville

írta: Afrikaland
Bingelela & Bergville

December 23-ára virradó éjszakát Bergville-ben, a Bingelela nevű szálláshelyen töltöttük. A szállás maga nagyon trükkös, kör alakú kunyhókból áll, melyek belső kialakítása minden igényt kielégít. André és kollégája egy földszintes kunyhóban laktak korábban, de arra az éjszakára amit én is ott töltöttem, egy másik, emeletes kunyhóban kaptunk helyet. A kunyhó alap átmérője nem túl nagy, nincs több mint 6 méter, de ez pont elegendő arra, hogy alul elférjen egy fürdő, egy kiskályha, egy kanapé, egy kis asztalka és egy lépcsőfeljáró. A fürdő feletti részen, az emeleten pedig két kis asztalka között található az ágy, gusztusos ágyneművel és elrendezésben. 

22-én nem nagyon volt érkezésünk rendesen körbenézni, fotókat készíteni és sötét is volt már amikor megérkeztünk, így csak 23-án reggel indulás előtt tudtam picit mászkálni. Szerintem szép képek készültek, szépen visszaadják a hely varázsát. Mondtam is Andrénak megint, ez olyan romantikus mintha nászúton lennénk. Pedig nem azon voltunk, hanem dolgozós úton :)

A szálláshelyet mindenkinek szeretettel ajánlom aki a Drakensberg hegységet szeretné közelebbről megtekinteni, az ár-érték arány rendben van:  http://www.bingelela.co.za, és a városkára is érdemes ráguglizni. Tökéletes kiindulópont, alig pár 10 km-re az autópályától. 

A fényképalbum végére beillesztettem pár képet amit az építkezésen készítettem. Na nem az építkezésről, hanem a tájról. Fantasztikus kilátás, esős időszaknak megfelelő színes virágocskák, harsány zöldek, kellemes szellő és tűző nap volt a társunk szinte egész nap. Délutánra kicsit befelhősödött, majd miután mi elhagytuk a terepet, 3 órán keresztül csak zuhogott az eső. 

Kár, hogy nem volt több időnk a környéken, nagyon sok szépet lehetett volna még fotózni. Ide egészen biztos, hogy még visszamegyünk :)

 

Szólj hozzá

must see Drakensberg