2014. aug 03.

Századik bejegyzés !!!

írta: Afrikaland
Századik bejegyzés !!!

Juhúúú!!! 100 !!!

A századik bejegyzés alkalmából nagyon köszönöm mindenkinek aki olvasott és olvas, a régi és az új ismerőseimnek, a számomra ismeretlen olvasóknak, a családomnak, az online és az offline olvasóknak, és persze Andrénak, hogy támogat az írásban. Vagyis, hogy nem morog, amikor esténként a tabletemet és a blogomat molyolom :D

Az elmúlt 11 hónapban, amióta itt élek és írok, nagyon sok minden történt: hosszas várakozás után végre vízumot kaptam, elkezdtem dolgozni, megszerettem a rögbit, kiderült, hogy kutyás ember vagyok, felismertem, kinek számítok és kinek nem, találtam pár új dolgot ami pillanatok alatt fel tud bosszantani, bővült a kedvenc étellistám és a konyhai repertoárom, szereztem új barátokat, láttam gyönyörű helyeket és rájöttem, hogy bár sok időbe telik, de nagyon szeretek blogot írni!

De talán a legfontosabb, hogy hozzámentem egy csodálatos emberhez, Andréhoz, aki nélkül ez a blog sem létezne, hiszen Ő volt az, ki miatt kiköltöztem ide és belefogtam életem nagy afrikalandjába <3

 

download_1.jpg

Szólj hozzá

100 hivatali bloginfó