2014. jan 27.

Egy kis látogatóstatisztika

írta: Afrikaland
Egy kis látogatóstatisztika

Még tavaly októberben feliratkoztam az amúgy ingyenes Google Analytics szolgáltatásra, hogy mindenféle izgalmas dolgot eláruljon nekem a blogom látogatóiról. Nem tudom, hogy a nyilvánvaló tényeken kívül mint pl ország, város, szolgáltató, honnan tudják, hogy mennyi férfi/nő és milyen koreloszlású látogatóim vannak, de valahogyan mégis tudják. Lássunk néhány izgalmas adatot 2013 október 1 és 2014 január 26 közötti időszakra vonatkozóan :) 

Nem gondoltam volna, hogy ennyien lesznek/lesztek, de egészen pontosan 488 látogatásom (ami kb 140/hónap), 253 egyéni látogatóm és 1657 oldalmegtekintésem volt mióta a gugli regisztrálja az eseményeket! 

Országok: 72% Magyarország, 13% Dél-Afrika, 10% Németország, 2% Anglia, ami még érthető is... De ki olvas engem Romániából, Vietnámból vagy Észtországból? 

Az olvasók 48%-a visszatérő olvasó, 52% viszont csak egyszer látogatta meg eddig az oldalamat. 

Átlagosan 3,4 oldalt látogatnak a látogatók, 4p 18mp-et töltve ezzel alkalmanként. 

79% számítógépről, 13% mobilról, 8% pedig tabletről olvasgat. Az okostelósok között 26 Apple iPhonet, 13 Apple iPadot, és 16 db mindenféle Samsungot talált a rendszer. 

A használt böngészők aránya talán annyira nem meglepő, 43% Chrome, 22% Mozilla, 21% IE és 6% Android. Mondjuk Android nevű böngészőről még nem hallottam, csak op rendszerről, amin pl futhat a Chrome, ezt majd valaki ehhez értő legyen kedves elmagyarázni nekem. 

Az olvasók 5,5%-a az 55-64 éves korosztály tagjai, de 5,5%-ot adnak a 65+ évesek is. Kik lehetnek ők? Nagyszüleim offline olvasók.

Kábelben pedig a UPC a nyerő, alig lemaradva tőle a T-Home és a különféle kormányzati hálózatok :)

Nagyon örülök, hogy regisztráltam a GA-ra, külön izgalom hetente rápillantani, hogy alakult a forgalom. 

Persze a blogom is szolgáltat információkat, de nem ilyen sokfélét. És a Facebook oldal is sokatmondó, pl már 3 olyan követőm van akiket nem is ismerek :) És van olyan bejegyzésem amit 10-zel többen láttak mint ahány lájkolóm összesen létezik :)

Azt hiszem elindultam a világhírnév felé ;)

DSCF2244_20140127130359954.jpg

Szólj hozzá

statisztika