2014. jan 10.

Kelet-Európai feleséget tessék!

írta: Afrikaland
Kelet-Európai feleséget tessék!

Legnagyobb meglepetésemre többen is kérdezték Andrét, sőt volt aki az orrom előtt tette, hogy az interneten találkoztunk-e először, onnan rendelt-e engem. Nem, nem az a kérdés, hogy hol találkoztunk (ami a normális kezdő kérdés lenne szerintem), hanem, hogy az interneten ismerkedtünk-e össze. Nem tudom hányan hiszik el neki, hogy egy céges rendezvényen találkoztunk először és hogy SAP szakértő/projekt manager vagyok :)

Amikor a vízumomat igényeltük, az ügynök is azt javasolta, hogy adjunk hozzá a kapcsolatunk hónapjainak számához még egy évet, csak hogy hitelesebb legyen a körítés. Ha pedig valaki kérdezi, hogy hol ismerkedtünk meg, írjuk/mondjuk azt, hogy az interneten. Így teljesen hihető lesz, hogy miért élettársi vízumot igénylünk... Akkoriban nem is értettem a dolgot, nem állt össze a kép, de aztán ahogy az ominózus kérdések sűrűsödtek, utánajártam egy kicsit a dolognak...

Kéremszépen, itt nem szokatlan, sőt, mindenki tudja, hogy létezik ilyen opció, nagyon egyszerűen lehet rendelni asszonyt a neten. A legtöbben Kelet-Európából választanak/keresnek, mert szépek, jellemzően világos bőrűek, szőkék, dekoratívak, és hogy is mondjam, sok mindent megtesznek, csak hogy ne kelljen visszamenniük a kiindulási országba. Nem kell extra dolgokra gondolni, de pl legyen a zasszony házias, intelligens (legalább annyira mint a férj), és persze jó az ágyban. Ha pedig mégsem működik a dolog személyesen, akkor szépen vissza lehet küldeni a nőt a feladónak. 

Rágugliztam erre a kérdésre az interneten és meglepően (vagy nem?) sok oldal foglalkozik ilyen közvetítéssel. Internet dating site a nevük, a cél egyértelmű, és szerintem a célközönség is: nem a saját országjukból keresnek vőlegényt maguknak a nők. 

http://www.aloneangels.com

http://www.single-baltic-lady.com/index.php

http://www.online-dating-ukraine.com/index.php

http://www.mypartnerforever.com

Belekukkantottam a felsorolt oldalakba, és bár sugárzik a testiség, és a profilképek zömén nem sok minden takarja a testeket, szerintem nem szimpla szexpartner kereső oldalak ezek. Ha pedig van annyira bátor az olvasó, hogy elolvasson pár hirdetést, akkor érdekes dolgokba futhat. Pl 21 évesen szerelemből kiábrándult szöszke, manager állásban tengődő barna, pszichológus aki tudja mi kell a férfinak, és sorolhatnám. Szabadidővel rendelkező kíváncsiaknak bátran ajánlom a szemezgetést. Semmi gusztustalant, mint inkább érdekeset talál. 

Alapos nézelődő pedig azt is észreveheti, hogy az oldalaknak van 'search a man' részlege is. Wow!!!

Szólj hozzá

esküvő